Koga su mediji izabrali a šta su partije nudile 2014?

(Pokrajinski sekretarijat za kulturu i javno informisanje; februar – jun 2014)

Novosadska novinarska škola i u predizbornoj kampanji 2014. godine sprovodi monitoring medija kako u Vojvodini, tako i u Srbiji. Monitoring medija jedan je od najboljih alatki za praćenje društvene uloge medija i profesionalnosti kojima mediji pristupaju svojim zadacima, a vreme izbora je najosetljivije doba kada mediji imaju ključnu ulogu u kreiranju stavova birača i time i u određenju kursa kojim će cela država krenuti u narednom periodu.

Osim tradicionalnih elektronskih medija sa teritorije Vojvodine, ovaj put prate se i sajtovi stranaka koje su predale svoje liste kandidata kao i štampani mediji sa teritorije Srbije uz podršku organizacije Njuz.org.

Projekat podržava Pokrajinski sekretarijat za kulturu i javno informisanje.

Koordinatorka projekta iz NNŠ: Marina Grnja, marina@novinarska-skola.org.rs.

Napišite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *