Plasiranjem različitih pseudodogađaja, poput polaganja kamena temeljaca, presecanja crvenih vrpci i najava investicija, vladajuća stranka stekla je besplatan pozitivni publicitet u medijima tokom predizborne kampanje. Privilegovan položaj vladajuće stranke bio je praćen nedovoljnim angažmanom novinara, odsustvom kritičkog stava i distanciranja od prikrivenih promotivnih događaja. Ova kampanja se bazirala na pozitivnim stavovima, na borbi van formalnih tokova kampanje, odnosno na samopromociji, uz nedovoljno sukobljavanja mišljenja i razmene argumenata, što se ogleda i u retorici subjekata. Izveštaj „Kampanja van kampanje“ predstavlja analizu centralnih informativnih emisija Radio-televizije Srbije i Radio-televizije Vojvodine u periodu od 1. marta do 21. aprila 2016. godine.
-
10.12.2019.
Razgovarajmo sa decom o dezinformacijama
-
03.12.2019.
Poziv za studente da se prijave na trening o dekonstrukciji lažnih vesti
-
28.11.2019.
Prijavi se na Media LAB – petodnevni trening o novim trendovima u novinarstvu!
-
19.11.2019.
Prijava za učešće na fokus grupi o medijima
-
18.11.2019.
Vebinar o dezinformacijama